Ta mig till Göteborg!

Jag vill seriöst leva tillsammans med människorna i Andra Avenyn. Fy fan vad jag skulle offra allt för att få gå på Harry Brandelius, ha tjejkvällar hos Jossan, vara med när Roxanas bebis föds, bli tillsammans med Kim... Jag kan säga att jag för första gången förstår WoW och CS-freaks. Att de tycker att fantasin är mycket bättre än verklighet. För så känner jag just nu. Gud, vad tråkigt det känns att tänka på sitt egna liv när allt spännande händer på andra sidan Sverige. Riverside is the place to be! Nu har jag sett 77 avsnitt på två veckor och jag står inte ut med tanken på att jag endast kommer att kunna se tre avsnitt i veckan från och med söndag. Mitt liv kommer att bli så jävla tomt. Må Andra Avenyn aldrig dö, ty då kommer även en del utav min själ också dö.

Kommentarer
Postat av: Denise

CS och WoW är väl ändå inte samma sak som ett tv program :'( haha

2008-03-27 @ 13:43:42
URL: http://ribqa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0