En helt vanlig torsdag

image60Sov uta ba faan idag. Vaknade klockan tre. Inte roligt alls. Sumpade min chans att träffa Denise också. Inte heller så jävla roligt. Ligger nu här och funderar på vad fan det finns att göra. Gymmet stänger om en timme. Kanske om jag skulle pallra mig ner dit och springa på löpet i en halvtimme? Fast nej, det orkar jag såklart inte. Inte idag. Idag blir det bara ligga hemma. Som alla andra dagar i mitt liv.
Fan vad jag blir deprimerad när ingen ville leka med mig. Jag känner att jag inte har några vänner och det gör mig ledsen. Synd att det inte fanns Ben & Jerrys i frysen för då hade det blivit tröstätning som hette duga.
Nu blir det 100 % hjärnfokus. Kanske jag då hittar på någonting spännande att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0