Yes we are really getting old..

Har ju bestämt mig för att börja vara nyttig på riktigt nu. D.v.s, mina och Denises McDonalds besök är officiellt över. Denise har sett Supersize Me och är fortfarande äcklad, vilket gynnar mig och min nyttighetsprocess jag går igenom. Kollade på Konungens återkomst igår och tänkte vara lite nyttig till det. Slutade med att jag åt några riskakor, pepparkaksdeg och drack ett glas mjölk. Hur mycket nyttigare det nu var än popcorn och läsk... Men det här med att vara nyttig är ju också typiskt äldre människor. Att tänka på vad man stoppar i sig var nog ingenting man tänkte särskillt mycket i ungdomen för ett antal år sen. Snart kommer jag föda barn, lägga på mig ett antal extra kilon som aldrig kommer försvinna och få två meter långa hängpattar. Aah, jag längtar till vuxenlivet.

Nu blir det promenad till Willys för att inhandla tomater, sallad och naturgodis. Promenad, grönsaker och naturgodis, jävlar vilken kärring man är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0