We just have to face it, this time we're through

Här ligger jag hela dagen, trött som jag-vet-inte-vad (eller jo det vet jag, men jag blir troligtvis anmäld för hets mot folkgrupp om jag skulle dela med mig av det) men försöker att inte somna för att kunna somna riktigt tidigt idag. Jag skojar inte när jag säger att mina ögonlock höll på att falla ihop minst tio gånger av ren utmattning! Nu ligger jag iallafall här, har inte sovit en blund under hela dagen men är ändå hur pigg som helst. Trots att jag legat ner och kollat på film hela dagen med rullgardinen nere för att lura kroppen vilken tid på dygnet det var. Typiskt mig.

Abba dånar ut från mina högtalare. Måste faktiskt säga att det är lätt en av världens bästa band! Abba är nog Guds.. eh, ja.. ett jävligt bra band var det!

Eftersom att jag är pigg kan jag ju likagärna fortsätta blogga om något roligt. Problemet är att fantasin gör allt annat än flödar, men jag återkommer iallafall minst en gång innan jag somnar (runt 03.00 någon gång, prommes!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0