Vi påminner återigen om vår skönhet

Som jag skrev i det tidigare inlägget är jag och Denise två riktigt sköna typer. Återigen från ingenstans, bestämde vi oss för att köra en allnighter för att tillbringa natten framför våra datorer och filosofera tillsammans om livets svåra gåtor och svar till dem. Framför allt, vi skulle komma varandra närmare inatt. Ni vet när två själar binder samman med varandra och fästs fast så hårt tillsammans att ingen kan bryta bandet de nu delar.

Nåja, inte blev det riktigt som vi tänkt. Efter lite Guitar Hero spelande har jag ett par filmer jag borde ta mig igenom. Och Denise vet jag skulle se på senaste Family Guy avsnittet. Vilket förövrigt jag tipsade henne om. Så vad binder inte ihop två själar bättre än ett tips och uppmuntran om lite fildelning?
Ingenting medmänniskor, ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0