Tuesday's gone

Eftersom att jag hade tänkt att gå och lägga mig redan vid 21.00 idag tänker jag stänga av datorn redan nu och försöka sova lite. Min underbart snälla vän Denize gav ut min msn till henne turkiska kusin som nu försöker få mig att komma till turkiet. Han förklarar att han inte har någon flickvän genom att skriva "I'M girlfrend no" och jag misstänker att han flirtar med mig. Jag är rädd för jag kan inte förstå vad han säger! Och hur skulle det förhållandet se ut egentligen?

Jag: Men älskling..
Turkisk man: Klkkdsma ödksfk ckdfödl ckdfk!
Jag: Vad sa du nu sötnos?
Turkisk man: Loirn asdoj cölg adj kdskasldsas..
Jag: Alltså.. okej?
Turkisk man: ANMDS! *örfil*
Jag: Men.. jag älskar ju dig!
Turkisk man: ÖLCKFD ÖÄVDSM LKJDKS!!!!!!! *brutal misshandel*

Känns inte särskillt givande.
Jag tror jag håller mig till de svenska grabbarna istället..

Jag: Men älskling..
Svensk yngling: Aa babe, va ere?
Jag: Tänkte om du ville hyra en film till ikväll..
Svensk yngling: Ome palla de! De e fan fett långt att gå och moppen funkar inte!
Jag: Men vad ska vi annars göra då?
Svensk yngling: Kan vi inte dra till Ante och lira poker och dricka lite bärs?!


Hmm, det känns som att det här är anledningen till att jag inte vill skaffa pojkvän..

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0