The future doesn't freak me out

Jag har ju som bekant verkligen blivit pepp på det här med skolarbetet och framtiden på senare tiden. Så mycket att jag redan nu vill bestämma vilken högskola jag ska gå om ett par år. Var lite inne på manusutbildningen i Umeå först, men sen tänkte jag "Umeå?". Jag kommer från Stockholm, mitt uttal på den byn lär inte bli populärt (Yyymeå) så jag snubblade som tur var in på den här sidan istället! Göteborg ligger långt bort men ändå närmare än något ställe uppe i Norrland, vilket är helt perfectamente! Mitt största problem just nu är att det finns tre roliga utbildningar där - regi, manus och producent. Nåja, jag har 2 ½ år kvar i skolan, sedan blir det USA ett år och efter det ska jag ha bestämt mig!

Det känns bra. Det känns riktigt, riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0