Ska jag försöka igen?

För ett tag sen när jag satt hemma hos mamma en helg bestämde jag mig för att sträckblogga för att komma med på mest aktiva listan. Och jag lyckades ju faktiskt ta mig in på en någorlunda hyfsad plats! Funderade på om jag skulle sysselsätta mig med samma sak idag då jag känner mig alldeles för trött för att dra ut efter gårdagens misslyckande. Väger in för och nackdelar. Fördelar: Sysselsättning, utveckla skrivandet, fler läsare. Nackdelar: Tar all min tid under kvällen och fler människor får chansen att se hur otroligt ointressant min blogg är.

Slutsatsen är alltså att fördelarna väger över nackdelarna och jag ställer mig frågan en sista gång: Ska jag?!

Svar: Ja visst fan ska jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0