She keeps Moët and Chandon in her pretty cabinet!

Började 12.00 idag med matte och hann i tid trots att jag tog 11.08 tåget. Efter matten var det mediekunskap och hela lektionen gick åt till att lyssna på Jesper. Eftersom att jag inte kunde anteckna någonting (ska sno Denises anteckningar sen) gick lektionen fort och jag kunde koncentrera mig på hans ljuva stämma. Tacka fan för att Mediagymnasiet har någon bra lärare i alla fall!

Nu sitter jag hos mamma och har färgat och slingat hennes hår. Hon uttryckte sig tydligt och klart vid matbordet att hon "inte pallade med sin gråa utväxt" så det blev en rödbrun nyans med ljusa slingor. Hon är söt och rädd, jag tycker det blev snyggt!

Egentligen måste jag plugga engelska idag, eftersom att jag har prov på fredag. Hade helt glömt bort det tidigare i veckan så jag kunde inte börja redan då. Vet inte hur mycket jag kommer hinna eller vad det är exakt jag ska plugga på, men imorgon är det Rockbjörnen och då lär jag inte hinna läsa in mycket alls. Vill ju också hinna öva lite Guitar Hero...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0