Saker jag just nu stör mig på (jag vet, jag är elak, trångsynt, dömande, känslokall och yadiyadi...)

5. Sega människor i kommunaltrafiken. Nej Agda, 85, jag tycker inte att du ska hålla på och åka fram och tillbaka i Stockholms tunnelbana under rusningstrafik. Slutar du inte med det kanske jag måste putta ner dig på spåret en vacker dag.

4. Emos som påstår att de knarkar en viss typ av musik. Knarkar musik alltså. Räcker inte det för att förklara exakt hur jävla dumt det är tror jag att du också är emo.

3. Turkar som lyssnar på turkisk musik. Och för den delen alla andra från likadana länder som också lyssnar på musik från sitt hemland. Och särskillt de som lyssnar på högsta volymen i mp3n på tåget. Ni kan fan ta och dö.

2. Lärare som aldrig ger feedback. Lärare som alltid är otrevliga. Lärare som beter sig om diktatorer. Ja ni fattar.

1.  Att man aldrig ska få säga vad man tycker/driva om det som faller en in i smaken utan att en PK-kärring kommer och tjafsar med en. LÅT MIG VARA SOM JAG ÄR OCH GÖRA DET JAG GÖR. Kommer ett längre inlägg om den här punkten senare.


Kommentarer
Postat av: Hasse

Men vad tyckte du då? Var den inte helt klockren så säg?! Det är verkligen min typ av humor...

2008-01-21 @ 19:48:20
URL: http://taxihasse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0