Sahara Hotnights - världens snyggaste band

Efter att ha sett Sahara Hotnights på nära håll på Rockbjörnen kunde jag bara konstantera en sak jag länge hade gått och tänkt på. Satan i gatan vad dessa fyra brudar är snygga! Och då menar jag inte bara att det är sångerskan som har ett utseende att döda för och de andra "ser bra ut", utan att alla fyra är exakt lika snygga att jag nästan blir helt galen! För ärligt talat, i ett tjejband finns det alltid ett svart får. Det är bara att inse. Geri var fan inte snygg, tjejerna i Donnas ser inte ut att INTE vara i akut behov av skönhetsoperationer och popgruppen Pussycat dolls ser ju ut som ett par riktiga skämt.

Men Sahara, mina vänner, är något alldeles unikt, något alldeles speciellt. Jag tror fan att de här fyra tjejerna är anledningen till att ryktet om att Sverige har vackra kvinnor har spridit sig över världen. Jag menar, med deras extremt, galet, ofattbart, snygga utseende höjer de fan standardutseendet på svenska tjejer rejält!

Okej, de spelar grym musik och har fått bekräftelse för att de gör någonting bra i form av priset och hyllningar i alla dess former. Men nu vill jag hylla tjejerna för att verkligen locka utländska män till Sverige för att upptäcka att det verkligen inte finns någon svensk kvinna som kan mäta sig med dessa brudars skönhet. Herrejävlar säger jag bara, herre jävla GUD!

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0