Planerings Siv?

Hade en tanke tidigare idag att jag skulle stänga av datorn vid åtta idag för att titta på tv tills jag somnade. Vilket jag förväntade mig göra efter min två timmars nattsömn. Men som ni kanske har fattat är jag allra bäst på att bryta planeringar så nu ligger jag ändå här och ska se ett par Family Guy avsnitt innan jag somnar. Nästan två och en halvtimme efter vad jag hade bestämt mig för från början. Well, ingen idé att sörja över det. Får försöka vända det till något positivt, att jag faktiskt är BRA på att inte följa planeringar istället för att säga att jag är DÅLIG på att följa planeringar. Det lät ju mycket positivare med det första, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0