Nytt karaktärsämne och livet är på topp!

Jag älskar manuskursen! Roligt, enkelt och snabbt - can it be any better? Efter journalistikkursen känns det här som en dröm, alldeles för bra för att vara sann. Jag och Veronica har underbara veckor framför oss for sure! Tar tillbaka alla tankar om att läraren skulle vara Mediagymnasiets svar på Hogwarts Dolores Umbridge, hon är ju skitcool! Fan vad pepp man blir nu! Och imorgon har vi första praktiska idrottslektionen, SKITKUL!!!!

Snart ska jag kila iväg till tandläkaren, hoppas det går fort så jag hinner hem till den större delen av The O.C. Låg och dränkte mig själv i tårar efter fredagens avsnitt och nu är det ju spännande! För en gångsskull kan man kanske tacka sitt dåliga minne, jag kommer inte ihåg alla detaljer från serien trots att jag tycker att det är den bästa ungdomsserien genom alla tider.

Livet är great! (Precis som jag tyckte min kappa skulle vara hösten 06)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0