Ny vecka

Igår skulle jag egentligen övningskört med mamma, men struntade i det och åkte hem till Niklas för att se hur han mådde efter natten och morgonen. Mamma fick gå och köpa snus åt honom eftersom att han var så bakis, det var skitroligt! Kassören måste ha trott att hon skulle köpa ut åt någon eftersom att hon aldrig hade köpt det innan.
Men väl hemma hos Niklas visade det sig att han inte mindes mycket alls av vad som hade hänt (det är tydligen inte bra att blanda öl, vin och whiskey...) och jag blev hämtad lite senare av pappa. Åkte hem och tog det lugnt, somnade någongång i natt efter att ha försökt kolla på Green Street Hooligans men inte klarat det.

Nu är jag klar med dagens manusuppgift och ska snart åka från skolan med Veronica. Stackars lilla Lusse som sitter fast på journalistiken en timme till! Jag själv kommer vara hemma om ungefär en timme så det ska bli riktigt skönt.

Skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0