Nu tar vi det till en ny nivå!

image7Precis som i ett inlägg lite längre ner känner jag igen för att bli religiös. Jag tror blint på att naturgodis är Guds gåva till människan. Denna söta smak av yoghurt, jordgubb och choklad gör att jag känner mig.. Ja, religiös helt enkelt. Då har jag inte ens nämnt det allra bästa med naturgodis. Eftersom att sötman är så tydlig blir man lätt illamående efter ett tag. Och vad gör man när man mår illa? Spyr såklart! Ner med fingrarna i halsen och ut kommer naturgodis, middag och frukost i den ordningen. Perfekt! Om jag fortsätter såhär kommer jag få bulimi på nolltid! Can't wait for the result, ett BMI under 19 och utstickande revben. Ge mig!!

Detta inlägg ska förövrigt inte ta seriöst. Jag förespråkar absolut inte bantning eller stödjer bulimi och anorexi på något sätt! Jag tror egentligen inte heller på att naturgodis är en gåva från Gud och jag tänker verkligen inte bli religiös.

Förövrigt ska jag äta två ägg till kvällsmat.
Tycker ni att jag överdriver?
Hell yeah I am.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0