När det inte finns ord

image26Tänkte skriva ett sista inlägg för idag där jag fick ut all min ilska över att jag failar på samma jävla ställe på låten Radar love på GH hela tiden, men möttes av en chockerande nyhet på Expressens förstasida.
Heath Ledger har hittats död.
Hade svårt att få in det i huvudet först. En av mina favoritskådespelare, död?! Läste vidare och fick veta att det var av en överdos. Heath Ledger död. Det går väl inte? Det går inte på något sätt att föreställa sig att en sådan känd person är död och inte finns mer. 10 things I hate about you är en av de få romantiska komedierna jag faktiskt kan se, A Knights tale är ett mästerverk och i Brokeback Mountain visade Heath verkligen sin talang. Dessutom har The Dark Knight premiär i sommar med Heath i rollen som Jokern, vilket jag hade sett fram emot otroligt mycket! Nu känns det bara helt sjukt att sitta där i biosalongen och titta på en ful och skrämmande Heath och veta att han inte längre finns och inte fick uppleva premiären av årets mest efterlängtade film.
Sjukt är bara ordet. Vila i frid!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja, jag vart också HELT chockad när jag såg de,
var tvungen att läsa om artikeln flera gånger för att få in det =/

2008-01-23 @ 09:53:09
URL: http://tlypsywee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0