Klad tisdag!

Trots att mina strumpbyxor låg på halva rumpan hela dagen och att batterierna på iPoden dog när jag kom fram till Slussen imorse, känner jag att det har varit en riktigt bra dag idag!
Hann klart med mitt arbete på manuslektionen (som jag nyss upptäckte att jag fick riktigt positiv feedback på av läraren) och sen mötte jag Johanne i centrum. Efter att vi hade stått och pratat ett tag bestämde vi oss för att åka hem till henne och spela Guitar Hero lll. Jag hade inte spelat det innan men det var hur kul som helst! Blev så jävla glad när jag vann över henne som ligger på expert nivå! Iofs bör jag kanske tillägga att jag själv körde på easy då..
Iallafall spelade vi ett par timmar och sedan töjde vi öronen! Efter det kom pappa och hämtade mig och jag bestämde mig för att försöka mig på hard nivån på mitt GH. Det gick sådär ett par låtar, sedan fixade jag det NÄSTAN på Synchronicity ll men inte riktigt. Ska fortsätta öva och lära mig spela med tre fingrar istället för två! Är ju verkligen helgrymt att vara så duktig som Johanne är, fingrarna bara flyger över knapparna! Det är kanske också en bra merit att ha senare när man ska imponera  på någon rockkille..
"Jag klarar alla låtar på expert på Guitar Hero", vem skulle inte falla för det?

Nu ska jag göra klart mediekunskapsläxan och sen spela.. ja ni vet vad!


Kommentarer
Postat av: Qristian

hehe tack du :)
Men vad håller ni på med egentligen på mediagymnasiet?

2008-01-22 @ 22:37:25
URL: http://qristian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0