Jag och Denise är ju för sköna!

Satt på msn och pratade med Denise som nämnde träningsdagboken vi ska föra period fyra i skolan. Jag suckade lite över det men kom på att det faktiskt inte var så illa. Mindre än en timme senare var det bestämt, jag och Denise ska (ja, faktiskt!) börja träna! Två/tre gånger i veckan ska vi röra på våra otränade arslen för vi har blivit så enormt pepp på det mesta, vilket känns superdupermega roligt! Tänk om jag kan låta min blogg bli en träningsblogg istället för matblogg, det vore något va?!

Och jag är stolt över Denise som har tagit itu med en hel del skolarbete. Det visar att positiv respons från lärare lönar sig! Inte konstigt att det har gått sämst för oss i de ämnerna lärarna vägrar säga ett skit till en om hur man har utvecklats och ligger till. Men nu är vi på som aldrig förr!

Flytta till en etagevåning på Manhattan och starta eget nästa år, Denise?

Kommentarer
Postat av: Denise

Ja självklart älskling:D

2008-01-16 @ 23:19:12
URL: http://Lillhitler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0