I'm stuck on Fanny Modin

Försökte först titta på Analyze this, men var för inne i klassikern Fanny Modin-tråden på Flashback. Sen i förrgår har jag läst 209 sidor bestående av 2508 inlägg och har drygt 260 sidor kvar, puh. Det jobbiga är att jag absolut inte kan slita mig från den heller.

Kortfattat kan jag säga att tråden handlar om en storbystad 16 åring (vid det tillfället, tråden startades i slutet av 2004 men är i gång idag också) som heter Fanny Modin. Fanny är ingen vanlig 16 åring (det förstår man från första början efter en blick på hennes bröst) utan en raggare med vita subsockar och förkärlek till sydstatsflaggor. Hon har även en kompis (som är kär i henne) som kallas Choffe. Efter 209 sidor är det fortfarande oklart om hans namn uttalas Koffe eller Tjåffe men majoriteten av storabröstälskarna i tråden har tydligen bestämt sig för att Tjåffe låter mest whitetrash. För det är ju precis det som Fanny och Choffe är. Tvättäkta WT från västkustens Falkenberg.

Hur kommer det då sig att jag läser den tråden? Jag, som över hela mitt hjärta, avskyr whitetrash i alla dess former och som skulle kunna smasha in datorn i väggen efter 2000+ inlägg av killar som avgudar denna WT tjej. Så varför fortsätter jag? Egentligen önskar jag att jag kunde ge ett klokt svar på den frågan. Men jag antar att jag bara älskar det för att det är Flashback när det är som bäst.

http://fannymodin.istheshit.net/

Kommentarer
Postat av: Olle

Ännu roligare är det när man känner fanny! Finns ju dock många fler som har stora tuttar(min egen flickvän carro tex) så jag fattar inte varför fanny ska bli uthängd som fnask.

2009-01-11 @ 05:26:54
Postat av: från en annan Fanny

Undrar vad du egentligen själv tyckt om att bli uthängd på internet sådär. Tjejen har bara haft oturen att bli den utsatta.

2009-01-20 @ 18:03:16
Postat av: Fanny

Ja nu kanske det är så att som så många andra bruttor i den åldern så hänger man ut sig själv.

2009-04-01 @ 17:47:15
Postat av: John

Tja!



Du vet att Fanny har typ 4 systar också

2009-12-04 @ 17:05:32
Postat av: cyniker

Hon är ju för fan morsa till en massa små snorisar och lever familjeliv sen flera år tillbaka orka hålla på att debattera om henne. En svensk tatuerad WT morsa med hudbristningar och hängbröst är knappast något att hetsa upp sig över.

2010-01-11 @ 14:39:27
Postat av: S

har läst delar av den tråden och hennes blogg och fattar verkligen inte grejen. Visst fick hon barn som ung men hur många andra får inte det? Hon var väl 17 iaf? Gift kvinna med tre barn som bor i villa. Fattar inte riktigt hur det ens kan räknas som wt om man nu tycker det är intressant... Stackars tjej. Hur fan kan man tycka att det är ok att förfölja en vanlig svennig småbarnsmamma? hade det varit en kvinna med mindre skinn på näsan så hade det knappast slutat bra.

2010-04-16 @ 04:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0