I tried to fight the force but I lost

Seriöst, förlåt mig nu! Jag försökte fan stå emot men jag är så jävla trött att jag inte orkade kämpa emot länge nog. Nu får ni säga hej till modebloggaren Miss J istället, förhoppningsvis inte här för att stanna.

Jag tror stenhårt på att jag har fastnat i shoppingträsket igen. And I fucking love it! 
Idag fick jag med mig en skjortklänning och strumpbyxor hem och innan jag åkte från stan la jag undan en jacka på H&M på Götgatan som jag ska hämta imorgon. Det känns bara så himla fint nu I tell you shopaholic sisters!
Men sen får det vara bra på ett tag, känner jag. Ekonomin håller inte och Miss J har inte tagit över mitt huvud helt och hållet. Det är bäst att sluta när man ligger på topp, eller hur?


image28image29



Kände bara att det var dags för en förnyelse i garderoben, eftersom att jag har bestämt mig för att ändra på min tråkiga klädstil lite smått. Och ja, det har blivit en hel del förändringar så nu ska jag ta mig i kragen för att inte hamna i shopaholicklistret igen. Men det finns faktiskt ett par skor jag har suktat över..

Nu ska jag försöka få bort Miss J ur huvudet och kolla på Pirates of the Caribbean - Dead mans chest, imorgon ska jag upp klockan sju för att gå på bio med MG's andra ettor. Ospännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0