I have been gone for too long

Visst saknar ni mig, va? Ni saknar att gå in på min blogg varje dag och läsa ett nytt, saftigt inlägg om mitt spännande liv och galna tankar, eller hur? Ni skulle kunna gå genom eld och vatten bara för att jag ska delge er vad som händer runt omkring mig varje dag, det vet jag!

So here it is:
Igår var jag och Denise på Rockbjörnen. Tillsammans med Tokio Hotel och Ola/Måns-lovers fick vi stå och trängas ett x antal timmar innan allt började. I stora drag var det bra (nu bortser jag från ovärdiga vinnare och Olas bögiga framträdande). Alex Schulman som bloggade live fick mig att skratta, precis som Björn Gustafsson, prisutdelare till årets grupp, fick mig att skratta. Miss Li framförde ett gäng härliga låtar, Takida var grymma och till och med jag sjöng med till Simple Plan. Ja ni läste rätt! Jag, Simple Plan! Jag insåg också att jag måste börja lyssna mer på Timo Räisänen och Mando Diao.
Men allra bäst var Lars Winnerbäck. Han uppträdde tyvärr inte, men att få se sin största idol ta emot pris hela två gånger är ovärdeligt och något jag inte hade velat missa för något i världen. Nu är det inte långt kvar till sommaren och konserten på Zinken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0