Healthier lifestyle - here I come!

Var nära på att skriva healthy istället för healthier, för nyttig är jag ju faktiskt redan nu. Eller okej, iallafall till en viss mån. D.v.s att jag inte äter skräpmat två gånger i veckan och tycker att idrott i skolan är det värsta om finns. (Äter bara skräpmat en gång i veckan och bild är snäppet värre än idrott)

Handlade en mängd med nyttiga grejer idag. Good bye brie, popcorn och nudlar and HELLO linser, bönor och sojamjölk! Nåja, riktigt så brutal var jag faktiskt inte. Men Brämhultsjuice fick jag iallafall med mig hem. Och sen det vanliga, massa frukt och grönsaker. Nu gäller det! Jag tror på mig själv, gör ni?! Innan ni skapar er en åsikt om det hela kanske jag bör tillägga att den här känslan slår mig ett antal gånger varje månad MEN, nu känner jag verkligen att this is it! Jag ska bli ett hälsofreak på riktigt! Det är iofs också en känsla som slår mig ett antal gånger varje månad..

Nu är det 35 minter kvar till Grammisgalan börjar och min älskade Lasse Winnerbäck ska uppträda. Och jag är sååå glad för det!
Frågan är vad jag ska göra i 35 minuter. Facebook?! Nej. Flashback?! Hm, inte varit inne idag iaf.. Lunar?! Öh va?
Nej jag ska fortsätta läsa Änglar och Demoner för jag kom precis på att det är riktigt jävla spännande nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0