Göd mej!

Okej Jonna, nu räcker det för i helvete. Jag skriver så mycket om allt ätbart att jag faktiskt inte tänkte på att jag nämnde sorbén i förra inlägget. Men nu ska jag verkligen försöka sluta. Det kommer inte att vara lätt men jag ska kämpa mig genom motgångarna för att uppnå en matfri blogg. Jag ska försöka inse att ingen bryr sig om att jag åt mackor med tomat som pålägg imorse, eller att jag åt spaghetti med köttfärssås till middag nyss. Det kommer inte bli lätt, men jag ska försöka så hårt att varje ådra i mig exploderar av ansträngning. När mina fingrar sakta rör sig mot tangentbordet för att skriva en uppsats om vad jag ätit under dagen ska jag istället rikta handen mot mitt ansikte och ge mig själv en stor fet örfil.

Det börjar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0