Fullt upp ett tag framåt

Nu har jag ungefär 3,5 timme på mig innan pappa kommer och hämtar mig igen. Jag vet inte om jag gillar eller ogillar när jag har en viss tidsbegränsning på mig att göra något. Har jag inte det, tar jag det för lugnt och vips så är dagen borta. Om jag däremot har det blir jag oftast stressad, men hinner också i tid. Dilemma dilemma..

Hade tänkt att fördela de 3,5 timmarna såhär:

15.30 - 17.30 - Bli ett russin och njuta utav bara fan av det!
17.30 - 18.30 - Föna mitt afrohår
18-30 - 19.00 - Sminka mitt bleka tryne

Kanske hinner slänga in en uppdatering inom de närmsta 3,5 timmarna.. beror på hur rädd jag är för att kliva upp ur badet sen (något dåligt inträffar ALLTID) och hur mycket jag måste stressa efter det.

Annars tar jag gladeligen emot all lyckoönskning jag kan få för det känner jag att jag behöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0