Ett tag senare..

image22Sådärja. 40 minuter kvar och jag är klar! Nu gick inte allt som enligt min tidsplan, men huvudsaken är ju ändå att jag hann. Eller hur?

Okej, jag har inte läst böckerna om Arn. Faktum är att jag inte visste att det fanns böcker om någon kille som hette Arn förrän jag hörde att de skulle filmatiseras. Men det som lockar med Arn är definitivt fotot och genren. Det ska bli intressant att se om svensk medeltid(/fantasy) faktiskt kan vara bra. Tre Solar är ju ett exempel på att det INTE är det.

Hoppas Arn är någorlunda sevärd iallafall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är bra nå så förbannat för att vara en svensk film!

2008-01-19 @ 18:40:24
URL: http://phanni.blogg.se
Postat av: Anonym

Håller verkligen med, det enda som var lite tråkigt är att replikerna var på svenska, det blev så wrong då ;P

2008-01-20 @ 00:25:29
URL: http://phanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0