En torsdag i mitt liv

image9Jaha. Jag och Denise skulle ju alltså försöka oss på en allnighter. Det gick sådär kan man väl säga. Denise drog från msn vid.. ett? två? Jag däckade helt utlagen klockan fem. Givetvis försov jag mig, men rusade upp och fixade ändå så att jag och Denise kunde ta ett tåg som gick en kvart efter det tåget vi egentligen skulle ta.

Väl i skolan möttes vi av Barbo på Arbetssätt och lärande lektionen. Det var riktigt tufft. Vi snackar om en hård kamp för den mänskliga överlevnaden. Hon gick igenom.. ja, vad fan var det hon pratade om egentligen? Den som ändå visste.. Förhoppningsvis ingenting viktigt som "Ni ska ha ett prov på 500 sidor imorgon", men det är ju faktiskt MG vi pratar om..

Lunch och matte. Vi ville bara hem! Svensklektionen på 2,5 timme var TORTYR. Det enda som höll mig uppe var en viss galen människa. You hear me out Camilla?
En annan spännande grej som hänt idag är väl att klass 1a har myntat en klasslåt! Det är dock den värsta jävla låten jag någonsin hört men ja, jag skulle å andra sidan inte påstå att klassen är riktigt normal. Men det funkar prima för mig!image10

Efter skolan köpte jag lite halvfula kläder och undrar fortfarande varför jag i helvete köpte en lång vit klänning.
Jag har aldrig klänning, jag har aldrig vitt. See the pattern?
Men jag lovar att skriva om klänningen i bloggen om jag behagar att klä mig i den i vår. Annars är det bara 49 spänn som gått åt helvete och det tror jag att jag kan leva med!

När jag kom hem började jag glo på Family guy och sen somnade jag av utmattning. Vilket är helt sjukt jobbigt för jag kommer aldrig lyckas somna ikväll. Jag kan försöka att bara ligga still i sängen och hoppas att tröttheten kommer, men jag är så in i helvetes kissnödig att jag måste resa på mig för att gå på toa.
Jävla dilemma, det är vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0