Efter en natt bestående av två timmars sömn..

Stod och gjorde fruktsallad och kom på att vi faktiskt hade vaniljsås hemma som jag kunde ha till. Kvick som en elitgymnast hoppade jag upp på en stol och plockade ner förpackningen. Sen gjorde jag bara fel. Istället för mjölk, trots att jag läste att det faktiskt skulle vara mjölk, hällde jag i vatten i en plastbunke och märkte inte förrän jag hade stått och vispat i kanske 10 sekunder att jag faktiskt hade gjort fel. Nåja, inte mycket man kan göra något åt nu och jag hade inte slösat bort allting som tur var..

Nu blir det en sån där som jag vet killar kallar för snabbdusch och tjejer för mardröm, sen ska jag se på Guldbaggegalan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0