Drömmer jag?!

image24Det är fan nästan att jag tror att jag drömmer. Att jag kommer vakna upp snart och inse att det är torsdag och en hel dag med Erika. Jag provat att nypa mig i armen men ingenting händer. Jag ger mig själv örfilar för att vakna upp men jag vaknar inte. Då förstår jag att det inte kan vara en dröm. Men hur är det möjligt? Hur är det möjligt att JAG har klarat av fyra låtar på nivån hard i Guitar Hero?! Det är verkligen för bra för att vara sant! Jag är fortfarande chockad. Sitter på min säng med vidöppen mun och en blick på den älskade lilla plastgitarren som hjälp mig genom det här. Jag finner inga fler ord. Jag är i chocktillstånd. And it sure feels fucking great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0