Det är ju 2008 nu hörni!

Klart att jag så småningom skulle byta blogg.
För det första, jag hatade det gamla bloggnamnet. Ursäkt: Med brist på fantasi kunde jag inte komma på något annat.
För det andra, jag hatar webblogg. Jag vet inte varför jag hatar just webblogg men det är något med namnet. Webblogg. Som om det skulle vara något annat än en webblogg? Telefonblogg kanske?! Jävla fasoner.

Nej nu heter jag Positiva Siv och det har jag fått av min goda vän Positiva Rut som på riktigt lystrar till namnet Amelie. Vi två hör ihop som ler och långhalm (det hette så, va?) trots att det enda som egentligen binder oss ihop idag är vår otur och olycka i livet. Men som ni ser på våra bloggnamn är vi två glada små tonårsindivider som iallafall inte gråter ut in public utan bara inför varandra! Men nog om det.

Funderar på att fixa någon snygg design till bloggen också. Men med min vanliga "skjuta-upp-saker-till-elfte-timmen-och-ändå-lite-senare-än-det"-attityd antar jag att det lär bli gjort om ett sjuhelvetes bra tag. Kanske när Denise har börjat läsa kursen Webprogramering A i tvåan?! Den som lever får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0