Dessa underbara ungdomsår

Så börjar humöret svikta igen. Är det inte ganska fascinerande ändå? För ett par dagar sedan kände jag mig oambitiös och otroligt nere, i helgen blev jag frälst och började tänka positivt om precis allting och idag gick jag från att tänka "Åh vad roligt det är med manus som karaktärsämne!" och "Snart ska jag köpa nya idrottskläder, och jag är såååå glad för det!" till att tänka mer eller mindre morbida tankar om min pappa.
Men är det inte den lilla pärlan med ungdomen ändå? Ständigt skiftande humör och känslor. Man får gå igenom mycket hela tiden, men jag tror ändå att det är viktigt att man har både med- och motgångar som ung då man kan handkas med dessa sedan när man blir gammal. Vilket jag som sagt är påväg att bli. Likabra att börja nu då..

Annars åt jag precis hur mycket sallad som helst och misstänker att jag kommer bli både grön, röd och vit i ansiktet inom snar framtid, men det har iallafall fått mig på lite bättre humör än tidigare.

Tänkte förresten på en sak när jag var påväg hem efter att ursinnigt ha stormat ut ur affären efter mitt och pappas lilla tjafs, den här bloggen har ju kommit att nästan bara handla om vilka nyttigheter jag stoppar i mig. Ungefär en bantningsblogg. Och så vill jag ju verkligen inte att det ska se ut!
Vad säger ni, ska jag äta toast och dricka rödmjölk ikväll?! Kanske till och med ostbågar och en halvliter Coca Cola kan få slinka ner?!
Äh, det känns som att hur jag än gör kommer denna blogg alltid ses som en matblogg.
Så.. några tips på vad jag kan laga för något imorgon? Får gärna innehålla bönor och linser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0