Då var det snart måndag..

Fan, jag börjar nästan kallsvettas av tanken. Kan tänka mig hur svetten pressas fram i pannan på mig och hur mina fingrar börjar skaka okontrollerat. Det kommer dem nämligen göra på måndag, av ansträning. Samma sak med svetten i pannan. På måndag börjar nämligen jag och Denise träna på riktigt. Och jag ska vara riktigt ärlig nu, jag är sjukt jävla nervös och rädd inför första gymdagen. För det första med tanke på att jag inte har tränat på hur länge som helst och för det andra är blotta tanken på mig och Denise på en gruppträning bland massa bodybuilders tillräckligt komisk för att kunna lägga sig ner på golvet och garva i en minut eller två. Denise är skitpepp (lovar att hon kommer vara lika nervös som jag på söndagkväll!) medan jag mer känner "Kan vi inte skjuta upp det? Bara liiiite? Typ ett år eller så?!"

Men men, det ska nog gå bra. Tror jag. Hoppas jag. Oj.. Nu kom kallsvettningen.


Förresten har jag kommit på en brilliant idé! Jag ska fan bli komiker. Fatta att jag kan få vara elak och hatig inför en massa människor och dessutom få betalt för det! Jag kan berätta om hur mycket jag hatar gamlingar i kommunaltrafiken, unga flickor som är orangea i ansiktet, unga pojkar med en hel årsförbrukning av vax/gelé i håret, PK-kärringar, idiotiska invandrare, folk som har plånboken i bakfickan, de fula trollen som hänger vid Sergels torg, religiösa människor, fulla ungdomar i flock på stan/tåget... Ja, jag har en del att få ur mig och vad passar inte bättre än att vända detta till något roligt?! Dessa människor är ju faktiskt humor i allra högsta grad. Och jag är skitrolig! Ska definitivt spåna mer på min idé...

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha, försöker bara övertala mig själv så att jag inte ska dö av nervosititet(?) haha men vi kan ju istället skratta åt det hela.. :D Det kommer vara ganska roligt.

2008-01-31 @ 15:39:16
URL: http://Lillhitler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0