Bli av med tacopajs oskulden - check!

Efter att ha hört en massa positiva saker om fenomenet tacopaj bestämde jag mig för att testa det för första gången idag. Tacos är ju som ni vet världens bästa maträtt så mina förväntningar var höga. Men nej, tacopaj är inte direkt Guds.. eller vi säger såhär; det var inte det godaste jag ätit. På tacopajen finns köttfärs, paprika och majs. Jag hatar paprika och majs. Så ni förstår mig säkert..

Nu sitter jag och äter naturgodis vilket är rätt mycket godare än det jag nyss åt. Idag har jag faktiskt tränat också! Mjukstartat inför min och Denises storsatning på Eriksdalsbadet. Och jag säger bara det att upp till fyra gångers träning i veckan kommer bli en svår pers för oss otränade små liv. Men tillsammans klarar vi precis allt, det kommer gå fint! Fast egentligen tror jag att vi kommer skratta så mycket att bara magmusklerna kommer stimuleras under vår träning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0