A girl need her beautysleep

Och det ska jag snart få också, direkt efter Scrubs som jag ska se på om ett litet tag. Har suttit större delen av kvällen med det jävla valtalet och sökt information. Nu hoppas jag på VG för hela gruppen annars har min hurtighet varit helt åt skogen! Fick förresten ett mail från min manuslärare som skrev att hon tyckte att jag skrev jättebra och att min plot var spännande. Jag älskar henne!!

Nu är det bäst att jag lägger mig och sover bort min träningsvärk i högra skinkan, imorgon ska jag bestämma mig för inköp på Gina som jag bara måååste ha!
Trots att jag hade bestämt mig för att det inte skulle bli några fler inköp nu.
Och Gina av alla ställen.
Buhu, jag är en vek jävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0