Will you come home and stop this pain tonight?

Nu har jag lagt ut sammanlagt 900 kronor på träningskläder, och då har jag bara fått ett par byxor, skor och träningsbh. Hur fan kan det var så jävla dyrt?! Det är inte så att det jag har köpt är dyra märkesplagg från NK heller utan vanliga svarta byxor, vanlig svart träningsbh och vanliga vitröda gymnastikskor. Fast egentligen ska jag kanske vara glad eftersom att pappa betalar, men det är jag inte. Jag hatar att låta pappa betala saker åt mig för då känner jag mig som en bortskämd liten snorunge. Och som om inte mina träningssaker räckte fick han lägga ut pengar för att köpa mitt Gutar Hero III också... Fan, jag ÄR en bortskämd liten snorunge.

Kommer aldrig i hela mitt liv lägga upp en bild på mig i mina träningskläder. De som vill ha sig ett gott skratt kan dyka upp på Eriksdalsbadet på måndagar och onsdagar från och med nästa vecka, jag kan garantera er en syn ni aldrig kommer sluta le åt!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och tröstäta lite brie (jag har fortfarande så jävla ont i tänderna, har levt och kommer leva på yoghurt, gröt och nudlar de närmsta dagarna). Det är snöstorm ute och jag har ingen lust att få frippan förstörd knatandes till någon misslyckad fest. Då sitter jag hellre hemma och tycker synd om mig själv!

Kommentarer
Postat av: Katti

Det ser antagligen inte lika fult ut som du tror :) jag känner mig aldrig snygg i mina träningskläder heller, men det skiter jag i. Jag är ju inte och tränar för att se snygg ut utan för att bli det ;)

2008-02-02 @ 22:30:22
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0