Nobody likes you when you're twenty-three!

Okej, har börjat lugna ner mig ett par hekto inför måndagens intensiva träningspass. Men det är endast för att jag strax ska åka iväg och köpa nya, fräscha träningskläder och ingen annan anledning. Fan, det här med gym är dyrt ju? Kläder/väskor/skor för flera hundra + ett klippkort för lika mycket. Iofs blir det en större motivation för mig och Denise att röra på oss mer får vi hoppas, annars kan jag lova att det kommer gå hus i helvete här hemma hos mig efter alla de pengarna mina föräldrar kommer ha lagt ut i onödan!

Ska jag släppa fram modebloggaren Miss J idag och visa mina fina nya träningskläder? Ja, det är klart jag ska det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0