Jag lever!

Dags för en liten uppdatering här kände jag. Fingrarna har känts lite spända efter att ha varit utan bloggande i ett par veckor nu. Jag har riktigt trånat efter att låta fingrarna flyga över tangentbordet när jag ska skriva mitt comeback inlägg. För visst vet jag att alla mina läsare har saknat mig. Det behövs inte skrivas något i kommentarsfältet. Jag vet.

Jaha, vad har då hänt i mitt liv sedan jag tog min bloggpaus? Absolut ingenting nytt. Gått i skolan lite, umgåtts lite, klarat av en låt på expert på GH3 lite, festat lite, gråtit lite, skrattat lite. Precis som livet såg ut förut.

Idag ska jag i alla fall på bio med Emmy Modig. Ja, hon heter inte Modig i efternamn men det tycker jag att hon ska byta till eftersom att det är precis vad hon är. Och jag är en fegis. En ultrafegis faktiskt. Men nog om det.
Vi ska se Sweeney Todd och jag har höga förväntningar. Depp och Burton tillsammans blir inget annat än bra och jag hoppas på att det mönstret inte kommer brytas.

Fortfarande ingen dator hos pappa, sitter hos min generösa mor nu och ska sova här inatt. Hon kanske tror att det är för att jag saknar henne och för att jag vill tacka henne på något sätt för att hon gav mig en välbehövd Alla hjärtans dag-present (hatar förövrigt den dagen) men jag behöver mest en dator känner jag.

Har ni fått en tillräcklig dos nu? Det hoppas jag. Som sagt, inga kommentarer behövs. För jag vet. Jonna vet allt.
Jag vet inte när jag kommer tillbaka men jag vet bara att det kommer ske.
Take care!

Kommentarer
Postat av: Zanna

Du behöver säkert inte vänta så länge...Blondinbella lägger säkert upp de på sin blogg fortast möjligt ;)

2008-02-17 @ 11:23:57
URL: http://moonzanna.blogg.se
Postat av: Karolina

Var den bra? Sweeney Todd?

2008-02-18 @ 20:22:02
URL: http://karolinabae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0