It's okay..

Okej. Nu måste jag bara ta ett djuuuupt andetag för att samla mig lite. Den här stressen håller på att ta död på mig. På fredag ska jag ha lämnat in en uppsats på 500 ord på engelska. Inte nog med det förstår jag inte ett skit av vad som står på pappret (tragiskt nog hade jag MVG i språket i nian..)
Dessutom har jag ekonomiprov på fredagmorgon vilket jag inte ser fram emot. Efter lovet är det tre veckor kvar att skriva klart manusarbetet och Arbetssätt och lärande ska också vara klart innan påsklovet. Jag blir galen av stressen!

Och det enda sättet för mig att bli på lite bättre humör? Tröstshoppa såklart.. Mamma blir inte glad, men sålänge det finns någonting som faktiskt kan göra mig glad i min instängda bubbla, omringad av massa plugg tycker jag att hon kan unna mig det.

Så Gina Tricot, here I come!

Kommentarer
Postat av: mattan

JO! jag vet hur det känns. Man får helt enkelt ta tag i det där skolarbetet varken man vill eller inte... Ofta försvårar man uppgiften också fast den egentligen är relativt lätt!

2008-02-22 @ 10:38:18
URL: http://matildablom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0