If I was a rich girl..

Fashionistan Miss J till er tjänst!
Har suttit och lagt till en massa plagg i kundvagnen på ellos.se precis nyligen. Tröttnade efter ett tag och skulle se hur mycket jag egentligen hade valt ut. Tunikor, linnen, klänningar, underkläder och skor över lite över 3000.. Just vid det tillfället dog en liten del av mig i vetskapen om att jag inte är rik.

Vad som däremot gör mig förbannad och inte ledsen är hur man kan tillverka dessa gudomliga skor, bara för att sukta de som inte har råd att klicka hem dem.
Jag menar, ta en enda liten titt på de två skönheterna. I.. must.. have..

Kommentarer
Postat av: Veronica

jag tyckte inte de var så snygga xD
men vad vet jag om mode xD

2008-02-04 @ 08:41:15
URL: http://tlypsywee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0