Äntligen helg!

Idag ska jag ha en sån där tycka-synd-om-mig-själv dag. Jag har nämligen varit på tandläkarbesök och blivit brutalt misshandlad. Nu kan jag inte tugga på något hårt, vilket betyder bye bye sallad and hello mjuka-grejer-som-typ-makaroner-och-köttbullar. Efter en natt med sjukt lite sömn kände jag verkligen att jag inte orkade åka vidare till skolan i en och en halvtimme för att bara vara där ett kort tag, så jag åkte hem och bäddade ner mig i sängen istället. Så mycket som jag har skärpt mig i skolan ska jag fan kunna vara borta någongång ibland utan dåligt samvete!

Här en en ful film på mina "kompisar" (skäms lite över att säga det..) Marcus och Niklas. Enjoy eller något!
 

Kommentarer
Postat av: Denise

aja fin hårfärg där :D

2008-02-03 @ 20:14:51
URL: http://Lillhitler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0