I'm sorry I won't be able to show up, Sir Elton John

Tänkte dra på mig glada kläder idag men tittade ut genom fönstret och humöret sjönk på en gång. Istället blev det gråa mjukisar och röd tjocktröja, 100 % comfort. Enda problemet är ju att man kan se ut som en lodis ibland... Orkade inte heller stå och sminka mig i evigheter så jag testa au natural idag. Helt enkelt för att jag inte orkar.

En sak som gör mig ledsen är att det är biljettsläpp idag till Elton Johns konsert i Globen i december. Biljettern kommer ta slut snabbare än blixten och SJÄLVKLART är inte jag hemma då när biljetterna ska bokas. Det som är lite värre är att ingen av mina föräldrar (läs: inkomstkällor) är sugna på att gå heller, så jag kommer att förbli biljettlös. Det här påminner mig om Rolling Stones incidenten för lite mer än ett år sen.
Frågan kvarstår. Kommer jag att flytta från pappa nu?

"Blue jean baby, LA lady..." nananaa. Snart kommer jag börja gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0