God jävla morgon!

Igår hurtade jag och Johanne till oss och gick till Maxi på en långpromenad. Köpte glass och pratade lite innan vi tog bussen till henne och tog det lugnt resten av dagen. Käkade nachos (notches enligt Hanne) innan jag drog hem på kvällen och var sjuuuuukt trött. Tänkte stanna hemma igår också just med tanke på att jag var så trött men jag, Hanne och Elin fick ryck och åkte till Salem istället. Det blev "chillkrök" (Hannes ordval, jag fullkomligt avskyr uttrycket) hos Alex och sen släpade jag med mig ett kvart i tre ragg hem... Näe, inte riktigt - det är faktiskt min kompis Niklas som fick äran att våldgästa mitt hem. Vi låg och fjantade oss i ett par timmar innan vi somnade och nu ligger han brevid mig och sussar så sött och jag ska laga frukost strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0